Nosta kesämainontasi uudelle tasolle PR-artikkelin avulla

Tänäkin kesänä Lohjalle, Vihtiin ja lähialueille saapuu tuhansia kesäasukkaita, jotka vierailevat alueella joko päiväksi tai viettävät siellä pidemmän aikaa. Oletteko...

Ravintola ja Lohja 2023

Suomalainen ruokakulttuuri on monipuolinen ja perinteikäs. Suomessa on perinteisesti syöty runsasta ja ravitsevaa ruokaa, johon kuuluu usein lihaa, kalaa ja...

Lehtimainonta on toimiva vaihtoehto paikallisesti potentiaalisten asiakkaiden tavoittamiseksi

Paikallismainonta on tärkeä osa monen yrityksen markkinointistrategiaa. Vaikka verkkomainonta ja sosiaalisen median mainonta ovatkin kasvattaneet suosiotaan viime vuosina, perinteinen lehtimainonta...

Lehtimainonta toimii paikallisesti ja sitä voi vahvistaa digimainoksilla

Tiesitkö, että tutkimusten mukaan ihmiset luottavat neljä kertaa enemmän printtiin kuin sosiaaliseen mediaan, tai että ihminen joka lukee mainoksen lehdestä,...

Deittailun menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus

Treffit ovat edenneet pitkälle vuosien varrella, ja tapa, jolla tapaamme ja pidämme yhteyttä mahdollisiin kumppaneihin, on kehittynyt merkittävästi. Järjestettyjen avioliittojen...

Ostoskeskukset nyt ja tulevaisuudessa

Ostoskeskukset, jotka tunnetaan myös nimellä kauppakeskukset  tai vähittäismyyntikeskukset, ovat komplekseja, jotka sisältävät erilaisia ​​myymälöitä ja yrityksiä, jotka tarjoavat tuotteita ja...

Markkinointi ja mainonta Lohjan alueella sekä ensi vuoden eduskuntavaalit Lohjalla

Oletko aloittamassa toimintaa Lohjan talousalueella, tai sinulla on jo toimintaa, mutta tuntuu, että et tavoita niin hyvin potentiaalisia asiakkaita, kuin...

Lempolan K-Supermarket palvelee niin lohjalaisia kuin alueen kesäasukkaitakin päivittäin

Lempolan K-Supermarket sijaitsee aivan Lohjalle tultaessa etelän suunnasta. Moottoritieltä rampista Lohjalle noustessa päästää Lempolaan, ja Lempolan oma K-Supermarket sijaitsee aivan...

Miten shoppailuteknologia on muuttanut kauppoja ja ostoskokemusta muutaman viime vuoden aikana?

Viime vuodet ovat olleet teknologian kehityksen kannalta todella vauhdikkaita. Teknologian vaikutus on tuntunut jokaisella elämän osa-alueella aina työnteosta vapaa-aikaan. Shoppailukin...

Kahdelle kolmesta hinta on tärkein ostokriteeri – hävikkikaupat ja punalaputettu ruoka vaihtoehtona elintarvikkeiden nousseille hinnoille

Yli kahdelle kolmesta suomalaisista (68 %) hinta on tärkein tekijä ruuan ostamisessa, mutta muitakin tekijöitä otetaan huomioon. Jopa 16 prosentille...